czwartek, 9 kwietnia 2015

Libster Award !

Dziękuję bardzo za nominację od DarkFace 




Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

Pytania i odpowiedzi: 

1. Co skłoniło Cię do napisania bloga?
Gdy kiedyś wpisałam na Googlach imię i nazwisko jakiegoś skoczka to wyskoczyło mi opowiadanie o GS. Gdy natrafiłam na kolejne postanowiłam, że ja także spróbuję i tak się zaczęło :) A do napisania tego bloga skłoniła mnie moja sympatia do Niko i pomysł, który od dawna urodził się w mojej głowie i czekał na swój debiut :3 
2. Ulubiony siatkarz polski?
Mam dwóch: Michał Winiarski i Wojtek Włodarczyk <3 
3. Ulubiony siatkarz zagraniczny?
Matthew Anderson i Nikolay Penchev ;) :3 
4. Ulubiony klub?
PGE Skra Bełchatów <3 
5. Na jakim meczu byłaś ostatnio?
Na meczu Asseco Resovia Rzeszów- Cerrad Czarni Radom, 28 lutego 2015 r. :) 
6. Masz jakąś klubową koszulkę? Jak tak to kogo?
Niestety nie, ale planuję zakup pasiaka z 17 :D
7. Wybierasz się na wakacjach na jakiś reprezentacyjny mecz?
Owszem, Polska-USA w Krakowie, ale chyba się nie uda :(
8. Z jakim siatkarzem chciałabyś spędzić jeden dzień?
Hmm... Trudny wybór... Chyba Matt Anderson :D 
9. Kto był Twoją pierwszą siatkarską "miłością" ? (O ile takowa była :D )
Michał Winiarski <3 I nadal nią jest :D 
10. Kiedy pokochałaś siatkówkę? 
Od Londynu 2012 <3 Dzięki dziadkom, za co im serdecznie dziękuję :* 

11. Ulubione blogi, które czytasz? (Max. 3)
Urodzeni po to, by być razem
Dopóki walczysz, jesteś zwycięzcą
Pasja to nie wszystko ( nie podlizuję się :D) 

                                         Blogi nominowane przez mnie :) 
1. Still got tonight...
2. don't know why i love you...
3."W życiu można się pogubić, ale nigdy nie jest się straconym"
4. How to become a champion 
5.Urodzeni po to, by być razem 
6. Przeszłość ma wpływ na wszystko i wszystkich..
7.Mimo to kochała go nadal,bo...

                                                 Pytanka od mnie :D 

1.Jak zaczęła się twoja przygoda z Bloggerem? 
2. Jaki blog najbardziej zapadł Ci w pamięci? 
3.  Jacy są twoi ulubieni sportowcy i dlaczego? ( za co ich cenisz itp.)
4. Jaki tytuł nosił twój pierwszy blog i  o czym?
5. Jakie są twoje zainteresowania? 
6. Twój ulubiony klub to...( dokończ)
7. Chciałabym chodziarz przez kilka godzin... ( dokończ)
8. Jakie jest twoje największe marzenie? 
9. Jak zaczęła się twoja przygoda z siatkówką? 
10. Poddaj swoje ulubione blogi min. 5 :) 

Całuję :* 

2 komentarze:

  1. http://urodzilam-sie-zbyt-wrazliwa.blogspot.com/2015/05/10.html#comment-form nowy rozdział :D

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie pojawił się właśnie 21, więc serdecznie zapraszam... a w nim znów konwersacja Zuzy z Wojtkiem, lecz nie tylko ^^ Mam nadzieję, że choć trochę Cię zaskoczę (oczywiście tak pozytywnie) ;D
    http://dla-kazdego-zawsze-jest-jakis-ratunek.blogspot.com/

    P.S.
    Czekam na nowy tutaj ^^
    Pozdrawiam ;**

    OdpowiedzUsuń